miércoles, 30 de mayo de 2012


Iragarki hau, hirugarren ebaluaketan egindako lana da. Spota grabatu ondoren, bakoitzak bere bideoa diseñatu zuen , musika jarri kredituak... Hurrengo hau da iragarkia edo spotaren definizioa: Iragarki bat edo merkataritza-xedea produktu bat, edo antzeko ekitaldi publiko publizitatea mezua da. Gaur egun, iragarkiak limurtzaile eta helburu lotutako dira, eta ondasunak, produktuak eta zerbitzuak sustatzeko bideratzen. Iragarkiak esparrua garrantzitsua dira komunikabideetan. Ere egin daiteke esan daiteke ikusmen, entzumen edo ikusmen epe laburrean Izan ere, oinarrizko edo ideia bat, normalean publizitate-helburuetarako, bigarrenak, berriz, publizitatearen parte da ulertzeko mugatuta dago mezu bat transmititzen.

1 comentario:

  1. Zuen power poitak slidesharera igota aurkitu ditzazkezue hemen;

    http://hodeietanpentsatuz.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar